Monday, June 21, 2010

CONTEST BERGAYA DENGAN BAJU

Posted by Nazifa Mazni at Monday, June 21, 2010

contest bergaya dengan baju!

Ececehh..jalan-jalan punya jalan kat blog-blog geng blogger. terjumpa la satu blog yang tgh anjurkan contest. So this is my first time join contest oleh blogger. Siapa penganjurnya tuh? Tunggu dulu..nanti saya terangkan kat bawah neh nanti. But before that, I have story about this contest first...

Ape cerita tuh? Cepatla cerita..tak sabar nih...hehhe...ala..xdak story pun..just to tell you about this contest la..Aiiyaaa...contest neh bertemakan 'contest bergaya dengan baju'. Berminat tak? Saya tolong promoto untuk Cik Penganjur Contest ini iaitu Cik Candy aka Cik Puteri Nurhafizah. Amacam best x contest neh. Geng blogger neh klu bergambar mesti bergaya ye tak? So, saya mempertaruhkan gambar saya yang bergaya..ngeh3x...bergaya ker? Oooopssss...orang no. 4 tuh laju jer nak join!hehehe...kne tau la syarat-syarat dulu. Baca syarat-syarat dulu yer! Syarat-syaratnyer adalah.... 

  1. Para blogger yang tinggal di Malaysia sahaja boleh join ini contest ! Lelaki dan perempuan !
  2. Buat entri yang bertajuk Contest Bergaya Dengan Baju. (ikut suka nak cerita pasal gambar atau tak)
  3. Letakkan banner kat atas tu dekat sidebar blog korang.
  4. Link kan terus ke Contest ini.
  5. Ikut suka korang nak jadi follower ke tak. Tidak diwajibkan pun.
  6. Lepas dah buat entry. Post kan link entry korang tu dekat komen bawah ni ea.
  7. Akan ada dua hadiah satu bahagian lelaki satu bahagian perempuan. Adil bukan....
  8. Akan dinilai oleh Encik Megat a.k.a bapak saya !
  9. Hadiah misteri tetapi berkaitan dengan contest ini.
  10. Tertib.......
Dah baca ker? Ok boleh la korang cari gambar-gambar yang dirasakan sesuai. Dan saya? Aaaa...saya mempertaruhkan gambar below untuk dipertandingkan...jeng..jeng..jeng




Comey x saya? Ngeh3x


psssttt..Pakcik Megat saya ker pemenangnyer? :)
Hehehe...Gurau jek!


Cik penganjur. Ini je la gambar yang saya ada...saya xde banyak gambar yang sesuai ngan contest neh...banyak pkai kasual...xde pakaian yang pelik2...sopan je ade...ececeh...hehe..xbergaya pn..saje gatal nak join...membuang masa yang ada neh! Hehehe...


Pict neh capture time lepas bengkel oleh Patrick Sorgoloos datang bagi talk kat UMT. Lepas seminar kami satu klas bergambar bang bang boom la. Chow..Enjoy!

Ooopsss...End of contest July 3th, 2010

JOM RAMAI-RAMAI MASUK CONTEST
JUST FOR FUN!


Photobucket

0 comments:

Post a Comment

Thank you for dropping your comment. I appreciate that!

 

Love.:.Life.:.Passion.:.Inspiration Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by New Baby Shop