Tuesday, June 29, 2010

HAPPY ANNIVERSARY MRS BUBU

Posted by Nazifa Mazni at Tuesday, June 29, 2010






'HAPPY ANNIVERSARY MRS BUBU'

MRS BUBU organize giveaway ni sempena anniversary beliau yang ke-4. Alhamdulillah. Ble tarikh nyer tuh? Saya pun baru je menyambut Anniversary jugak yang pertama kali. Hehehe...8 June 2010. Ey! takkan baca je kot...Ucapkan "HAPPY ANNIVERSARY MRS NAZIFA". (dengan paksaan)...Hehehe...Gurau jek...Tapi xde hadiah la just ucapan "Terima Kasih Banyak-banyak" 

Okeh...Mrs Bubu dah ade sepasang anak dah. Saya belum ada lagi. Doakan saya yer semoga Allah mempercepatkan rezeki saya untuk menimang cahaya mata. Blogger-blogger yang baca entry ni doakan saya jugak ye...Thanks.

End on July 29, 2010.
Lama lagi tuh...jom!


Photobucket

0 comments:

Post a Comment

Thank you for dropping your comment. I appreciate that!

 

Love.:.Life.:.Passion.:.Inspiration Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by New Baby Shop